mandag den 26. august 2013

Edith Baun: Naturkunst - Kunsten at lege

Mit område er inspireret af at det har været legeland engang. Derfor har jeg valgt  hinkeruden og kryds og bolle spil, for at  der stadig er noget at lege med.

Jeg har valgt at bruge de materialer, der var i området og har ladet mig inspireret af det.

Mit mål er, at der skal være noget for øjet, men også noget at beskæftige sig med.

Mit håb er at området vil blive brugt af rigtig mange, der både går igennem og af andre, der gør lidt længere ophold.

Det var mit udgangspunkt!

Det har så udviklet sig noget undervejs. Der er kommet knald på farverne.
Hvis det skulle gøre sig i så stort et område skulle det kunne ses.
Hinkeruden blev til en hinke slange, da huller i fliserne bestemte hvor den kunne være.

Det har været et spændende projekt at være med i.
Mens jeg arbejdede der nede kom der flere børn forbi og så på at jeg malede. De har døbt slangen Sussi, som S for bogstavet S i Alfabetet og de små har prøvet, om de kunne tælle til 10.
Og nu er Mariehønen Evigglad også flyttet ind i form af en hinkesten.
Mickiemouse kæmper for at få et kys og har slet ikke tid til at se efter børnene.

Den bare plads rundt om Totempælene er plantet til med Guldjordbær, som bliver til et helt gult tæppe om foråret.

God fornøjelse med området.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar